Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

 

mySTOCK Általános vásárlási feltételek

(mySTOCK ÁSZF)


Vásárlási feltételek
A mySTOCK web felületen történő vásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött. A regisztráló partnerünknek rendelkeznie kell érvényes vállalkozói adószámmal, melynek megadása a regisztráció  elsődleges feltétele. Továbbá regisztrációkor meg kell adnia a vállalkozás pontos nevét, címét, e-mail címét, valamit egy kapcsolattartó személy nevét annak érdekében, hogy biztosítani tudjuk jogosultságait. A számlázási adatokon túl, nyilatkoznia kell a szállítási cím (ahol a megrendelt termékek átvételre kerülnek) tekintetében. A megadott e-mail címre a megrendeléssel, szállítással,termékekkel, vásárlással kapcsolatos információkat küldjük, valamit ez az e-mail cím szükséges a rendelésleadási felületre történő belépéskor is. Szerződött, viszonteladó partnereink (röviden: B2B partnerek) a szerződésben mindkét fél által elfogadott kereskedelmi megállapodásnak megfelelő vásárlási feltételeket biztosítunk. Ez vonatkozik leginkább a kedvezmény, a fizetési határidő, fizetési mód, a szállítási idő és szállítási módok mindegyikére.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. 
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. 
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák, illetve nem tartalmazzák a szállítási költséget sem. Szerződéses partnereink esetében (B2B partnerek), a szerződésben foglalt kedvezménnyel csökkentett nettó átadási ár kerül feltüntetésre. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik, ezzel egy időben automatikus visszaigazolást küldünk a megrendelő részére.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Személyes egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot a +36 1 501-3450 telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@nvc-ce.com e-mail címre várjuk levelét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Szerződött partnereink esetében (B2B partner) a szerződésben rögzített fizetési határidő, és annak módja szerint történik a számlák rendezése. ​Nemfizetés, tartozás, számlaegyeztetés, követeléskezelés céljával partnereink adatait harmadik fél részére átadjuk.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása logisztikai partnereinkkel történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási mód: Szállítmányozó alvállalkozó bevonásával történik a kézbesítés.
Kiszállítási idő: Magyarország területén a rendelés feldolgozásától számított 2-3 munkanapon belül megtörténik a kézbesítés. Export szállítás esetében a célország, és a konkrét szállítandó mennyiség ismeretében lehet határidős szállítást szervezni.
Szállítási díjak: Szállítási díjaink karton/cím/súly alapon kalkulálódnak. Illetve szerződött partnereink esetében (B2B partner) a szerződésben foglalt feltételek a mérvadóak.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A megrendelőnek lehetősége van az átvételtől számított 14 napon belül elállni a vásárlástól. Ez esetben a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Megbontott, felül címkézett, beárazott, hiányos, használt (tehát a kereskedelmi folyamatba már nem visszahelyezhető) termék visszavásárlását nem áll módunkban teljesíteni. A termék visszaküldésének költsége és a szállítás szervezése a megrendelő feladata.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatjuk, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Termék garancia
A web felületünkön megrendelt termékeink mindegyike rendelkezik garanciával. A rendeltetésszerű használat során bekövetkező műszaki meghibásodás esetén 1év, 2év, 3év, 5év cseregaranciát biztosítunk, amely terméktípusonként eltérő. Minden kiválasztott termék részletes adatlapján feltüntetésre kerül a garanciális idő. A cseregarancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű felhasználásból, a nem szakszerű szerelésből vagy üzembe helyezésből eredő meghibásodásra. Tovább átszerelés, átépítés, alkatrész vagy kiegészítő tartozék cserélése, mechanikai sérülés vagy ezekből eredő meghibásodás esetén nem érvényesíthető a garancia. Abban az esetben, ha a jogos garanciális igény érvényesítését követően nem biztosítható a csere termék, akkor jóváíró számla kerül kiállításra a vevő részére, és 30 napon belül megtörténik a vételár kompenzálása.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (+36 1 501-3451, ugyfelszolgalat@nvc-ce.com).

Reklamáció, garanciális igény bejelentése
A megrendelőnek lehetősége van az igénybe vett szolgáltatás, vagy a megrendelt termék minőségét megreklamálni. Minden típusú reklamációt a +36 1 501-3451 telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@nvc-ce.com email címen fogadunk.
Amennyiben rendeltetésszerű működés során keletkezett meghibásodást (garanciális igényt) kíván a megrendelő bejelenteni, akkor azt ez erre a célra rendszeresített formanyomtatványon teheti meg. A formanyomtatvány letölthető a mySTOCK felületéről, vagy igényelhető az ugyfelszolgalat@nvc-ce.com email címen.

Garancia űrlap